گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

مقدمه:

سال ۲۰۱۸ برای کمپانی سامسونگ به نظر میرسد سال خوبی باشد، این شرکت کره‌ای با تولید گوشی‌های جدید کار خود در سال جدید را شروع کرده است ، در این سال دو گوشی جدید دیگر از سامسونگ معرفی شد که S9 وS9 Plus  نام دارند که در اینجا به بررسی مدل plus آن می پردازیم.

Galaxy Note همواره تکنولوژی قدرتمندی را در دست کسانی که همیشه تقاضای بیشتری از گوشی دارند، قرار داده است. در حال حاضر، گوشی جدید Galaxy Note9، حتی ازاین انتظارات هم فراتر رفته است. این گوشی به حدی توانمند است که پا به پای شما پیش می‌رود  نیاز های شما را به نحو احسن بر طرف می کند.

 

باتری:

باتری قدرتمندی که تمام نیازهای روز را تنها با یک بار شارژ پاسخگو است. و با روند سریع زندگی شما همخوانی دارد. هنگامی که باتری شما تخلیه شد، شارژ بی سیم، سریع و راحت، Galaxy Note9 شما را بدون نیاز به اتصال به برق به حالت ۱۰۰ درصد، شارژ می کند. فن آوری پیشرفته شارژ بدون سیم، علاوه بر سادگی، این سری از گوشی های Galaxy را به ابزاری قدرتمند و کارامد برای استفاده تبدیل می کند. کافیست تلفن خود را برای شروع شارژ به زمین گذارید.

باتری غیر قابل جابجایی لیتیوم یون ۳۵۰۰ میلی آمپر هم در این سیستم تعبیه شده است.

مقاومت در برابر آب و گرد و غبار :

دیگر نگران رطوبت و گرد و غبار نباشید. Galaxy S9 و S9 + دارای امتیاز IP68 هستند، به این معنی است که شما نیازی به متوقف کردن پیامک یا گرفتن عکس در اثر باران ندارید.

امتیاز IP68. بر اساس شرایط آزمایش برای غوطه ور شدن تا ۱٫۵ متر آب شیرین تا ۳۰ دقیقه.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

حافظه ذخیره سازی :

بیشتر ذخیره و کمتر حذف کنید. با گنجایش ۱۲۸ گیگابایتی حافظه ذخیره سازی تعبیه شده در دستگاه – قابل ارتقا تا ۵۱۲ گیگابایت – شما برای تمام مطالب پراهمیت فضا خواهید داشت. تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه اضافی با کارت microSD خارجی. به صورت جداگانه فروخته می شود.

بهینه سازی شده برای بازی (Gaming) :

به تجربه جدیدی از بازی با موبایل دست یابید. Galaxy Note9 عملکرد بالایی را به وسیله پردازشگر بسیار مدرن خود که تاخیرهای بازی را محدود می‌کند، برای شما به ارمغان می آورد. یک سیستم خنک کننده آب- کربن که به جلوگیری از گرم شدن بیش از حد سیستم منجر خواهد شد در آن تعبیه شده است. به همراه تنظیم کننده عملکرد مبتنی بر AI، باعث عملکرد بازی بدون کندی و تاخیر می شود.

طراحی :

با بزرگترین صفحه نمایش بدون مرز که تاکنون وجود داشته است، بیشتر ببینید! صفحه نمایش بدون مرز : صفحه نمایش بدون لبه، که لبه تا لبه روبروی گوشی را فرا گرفته است.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

 

 

تکمیل کننده این صفحه نمایش، فریمی (قاب) فلزی و زیبا در رنگ‌های جذاب است که با S Pen ای هم‌رنگ یا متضاد با رنگ گوشی بسته به ظاهر شما هماهنگ می شود.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

* تصویر شبیه سازی شده برای مقاصد تصویری

 

افزودن یک اس پین جدید در این مدل. S Pen جدید به بلوتوث مجهز شده تا بالاترین میزان کنترل هوشمند را به ارمغان آورد.

ازین به بعد می توانید با این پین، کنترل دوربین، Presentations(سخنرانی)، و برنامه‌ها را بدون لمس کردن گوشیتان در دست بگیرید. طراحی، یادداشت برداشتن و فرستادن پیام زنده Live Message با S Pen به اندازه کاغذ و قلم طبیعی و الهام بخش است که همه به خاطر نوک ظریف و سطح فشار ۴۰۹۶ آن است.

دوربین هوشمند :

ویژگی‌های انقلابی جدید تقریبا گرفتن عکس بد را ناممکن می‌کند. Galaxy Note9 هوشمندانه آنچه را که شما به آن نگاه می‌کنید تشخیص داده و تنظیمات رنگ را با تصویر مورد نظر ماهنگ می کند. میزان سفیدی، نوردهی و غیره را بهینه سازی می‌کند. و با تشخیص بسته بودن چشم و تاری عکس، شما می‌توانید از لحظاتی که درست عکاسی نشده اند دوباره عکس بگیرید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

 

برخلاف S9، مجموعه‌­ی دوربین S9پلاس متحول شده . حالا با استفاده از دو دوربین روی قاب پشتی و همچنین پردازش‌های نرم‌افزاری تراشه‌ی فوق‌العاده قدرتمندش، تصاویر این گوشی را کم‌نظیر و گاهی اوقات به تصاویر بی‌نظیری تبدیل کرده‌اند. کیفیت عمومی تصاویر S9پلاس، شما را شگفت‌زده خواهند کرد. مهم‌ترین چیزی که از آن انگشت به دهان می‌مانید، قدرت فوکوس و قابلیت فوق‌العاده ثبت تصاویر بدون نویز در نور خیلی کم است. گذشته از این در هر شرایطی تقریبا فوکوس روی تمام عناصر صحنه وجود دارد . این قابلیت، جذابیت S9پلاس را برای شما چند برابر می‌کند.

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

 

پردازنده ۱۰ نانومتری و ۶ گیگابایت RAM

پردازنده بسیار پیشرفه که به منظور سرعت بالا طراحی شده است. به آنچه که می توانید در Galaxy Note9 به دست آورید، پی ببرید. بازی، اجرای فیلم و موسیقی، یا اجرای همزمان چندین برنامه. پردازنده ۱۰ نانومتری و رم ۶ گیگابایتی، عملکردی را ارائه می دهند که نظر شما را جلب خواهند کرد. و با دسترسی به شبکه بسیار پرسرعت، همه چیز در یک چشم بر هم زدن انجام می شود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S9 Plus

سیم کارت ترکیبی

Galaxy Note9 پشتیبانی از دو سیم کارت را ارائه می دهد، بنابراین شما می توانید دو شماره مختلف داشته و برنامه های LTEرا در یک دستگاه داشته باشید. حساب کاری و شخصی خود را بر روی یک دستگاه تنظیم و فعال کنید. یا سیم کارت دوم را در هنگام سفر برای در ارتباط بودن با خانه و خارج از کشور اضافه کنید. و هنگامی که شما به سیم کارت اضافی نیاز ندارید، می توانید کارت microSD را برای داشتن حافظه ذخیره سازی بیشتر وارد کنید.

در این نمایندگی سامسونگ و نمایندگی تعمیرات سامسونگ  علاوه بر فروش و تعمیرات تخصصی محصولات سامسونگ ، تعمیرات فکس و تعمیرات پرینتر و تعمیرات لپ تاپ و تعمیرات موبایل انجام می پذیرد . تمامی خدمات توسط یک تیم حرفه ای و آموزش دیده انجام میشود . جهت ارائه خدمات فقط کافیست با شماره های درج شده در صفحه تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *