نمایندگی موبایل و پرینتر سامسونگ

نمایندگی سامسونگ مرکز مجاز تعمیرات سامسونگ با بیش از 20 سال تجربه در زمینه ی تعمیر برد و انواع دستگاه های سامسونگ از جمله انواع پرینترهای سامسونگ و گوشیهای موبایل سامسونگ و تبلتهای سامسونگ با بهره گیری از کادر متخصص تعمیرات سامسونگ، آمادگی دارد تعمیرات محصولات سامسونگ  شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل کار شما انجام دهد. وجه تمایز این کادر ما از لحاظ فنی : تسلط کامل تکنیسینهای این مجموعه به آخرین تکنولوژی ساخت و تعمیر انواع پرینتر و موبایل سامسونگ می باشد , آنالیز و تحلیل با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی تعمیر و از طرفی دیگر قیمت مناسب برای تعمیرات و تعویض قطعات فابریک می باشد.

 

از جمله خدمات قابل ارائه توسط نمایندگی سامسونگ  ،  تعمیرات در مناطق مختلف تهران و اعزام نیروی متخصص و مجرب به همراه قطعات مورد نیاز به این مناطق در سریعترین زمان ممکن و پذیرش کار از همکاران دارای مجوز رسمی و تعمیر و فروش برد انواع پرینتر و موبایل می باشد.

 
 
نمایندگی سامسونگ
نمایندگی تعمیر سامسونگ

نمایندگی تعمیر سامسونگ

در نمایندگی تعمیر سامسونگ تعمیر انواع محصولات خانگی و هوشمند این برند به صورت تخصصی انجام می‌شود. تعمرات محصولات هوشمندی مثل انواع موبایل‌ها و تبلت‌های برند سامسونگ به طور تخصصی توسط کارشناسان مجرب مربوطه انجام می‌گیرد. مشکلاتی از قبیل اختلالات نرم‌افزاری، خرابی‌های سخت‌افزاری، سوختن یا شکستگی صفحه نمایش و تعویض بدنه ترک خورده یا قور شده، به طور کاملاً تخصصی رفع و حل خواهند شد. همچنین محصولات خانگی مثل تلویزیون و ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی که دچار اختلالات عملکردی می‌شوند نیز در این نمایندگی به طور کامل تعمیر خواهند شد. نمایندگی تعمیر سامسونگ دارای تیمی از کارشناسان مجرب و با مهارت می‌باشد. این کادر مجرب به طور تخصصی تعمیرات و عیب‌یابی‌های مورد نیاز را انجام می‌دهند و در سریعترین زمان دستگاه‌ها را تعمیر خواهند کرد. در نتیجه علاوه بر کیفیت خدمات، سرعت انجام تعمیرات نیز بالا می‌باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های نمایندگی تعمیر سامسونگ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه تعمیرات می‌باشد. برند سامسونگ تمام توان خود را به کار گرفته تا بتواند با مناسب‌ترین قیمت و به صورت مستقیم و بدون واسطه خدمات تعمیرات تخصصی خود را به کاربران ارائه دهد. پس اگر از کاربران محصولات سامسونگ هستید و در دستگاه خود مشکلات و خرابی‌هایی را مشاهده می‌کنید، می‌توانید با نمایندگی تماس حاصل فرمایید تا درخواست تعمیر شما ثبت و در سریعترین زمان به آن رسیدگی شود.

نمایندگی فروش سامسونگ

تمامی محصولات خانگی و هوشمند سامسونگ به صورت کاملا اورجینال از طریق نمایندگی فروش سامسونگ به فروش می‌رسند. در صورتی که می‌خواهید محصولات این شرکت را خریداری کنید، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی معتبر سامسونگ، خرید خود را انجام دهید. یکی از ویژگی‌های این نمایندگی، تضمین کیفیت و ضمانت نمه ان می‌باشد. با توجه به این موضوع، تمامی محصولاتی که از طریق این نمایندگی به فروش می‌رسند دارای تضمین کیفیت معتبر شرکت سامسونگ می‌باشند. همچنین هر محصول خانگی هوشمند دارای ضمانت نامه معتبری بود ه که از طریق آن در صورت بروز هرگونه خرابی و اختلال در دستگاه خود، می‌توانید از طریق نمایندگی اقدام به تعمیر آن به صورت کاملاً رایگان نمایید. به طور کلی نمایندگی فروش سامسونگ انواع محصولات خانگی از قبیل ماشین لباس شویی و ظرف شوی، انواع تلویزیون، انواع یخچال و و همچنین محصولات هوشمند و الکترونیکی از قبیل انواع مدل‌های موبایل و تبلت را به افراد عرضه می‌کند. در نتیجه می‌توانید با تضمین کیفیت و به صورت کاملا اورجینال از طریق نمایندگی فروش سامسونگ، محصولات مورد نظر خود را همراه با ضمانت نامه معتبر این شرکت خریداری و مورد استفاده خود قرار دهید. در اخر لازم به ذکر است بگوییم که قیمت محصولات سامسونگ در نمایندگی فروش نسبت به دیگر فروشگاه‌های فرعی مناسب‌تر می‌باشد. زیرا محصولات به صورت مستقیم و بی‌واسطه به فروش می‌رسد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ با سال‌ها تجربه در حوزه فروش و تعمیر محصولات کمپانی سامسونگ، در خدمت شما عزیزان است تا با خیال آسوده محصولات خود را تعمیر کنید. در نمایندگی سامسونگ تعمیر و فروش انواع تولیدات سامسونگ از جمله تبلت، موبایل، لپ‌تاپ، پروژکتور، مادر برد، لوازم جانبی، تجهیزات شبکه، کارت گرافیک و… می‌باشد. 

مدیریت نمایندگی سامسونگ به‌تمامی استاندارد‌های موجود توجه ویژه‌ای داشته است. در راستای سطح کیفیتی خدمات خود، بخش مجزا را به برسی و فروش محصولات اختصاص داده است. نمایندگی مجاز سامسونگ به به‌روزترین ابزار و دستگاه‌ها مجهز می‌باشد. 

تمامی تکنسین‌ها به‌صورت حرفه‌ای تعلیم‌ داده شده‌اند. تا بتوانند بهترین تعمیر را برای شما انجام دهند. همه خدماتی که نمایندگی سامسونگ در اختیار شما عزیزان می‌گذارد. توسط بهترین کارشناسان و مهندسان به شکل فوق حرفه‌ای و تخصصی ارائه می‌گردد. 

صبر و حوصله کارشناسان ما یکی از اخلاقیات مثبت و برتر آن‌ها می‌باشد. این صبر و حوصله کلید موفقیت و محبوبیت نمایندگی سامسونگ است. همه کارشناسان و تکنسین‌ها برای بهبود خدمات‌رسانی هر ماه در دوره‌های بین‌المللی و ملی شرکت می‌کنند. تا هر ماه در مهارت و حرفه خود بروز باشند. 

در صورت مشکل و ایرادات در محصولات سامسونگ نباید دیگر نگران باشید. چراکه نمایندگی ما بهترین خدمات تعمیر را به شما می‌دهد. شما می‌توانید با ما تماس بگیرید. تا مشکلات خود را برای کارشناسان ما مطرح کنید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ انواع خدمات تخصصی تعمیرات تمام مدل‌ها را به طور کامل انجام می‌دهد. تمام مدل‌های تلویزیون‌های سامسونگ تحت پوشش نمایندگی می‌باشند و در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل، قابل تعمیر خواهند بود. ممکن است در تلویزیون‌ها مشکلات و خرابی‌های رایجی به وجود بیاید و نیاز به تعمیر داشته باشند. ممکن است پنل ال سی دی دچار مشکل شود و کیفیت نمایش پایین بیاید. ممکن است به هر دلیل ضربه‌ای به تلویزیون وارد شود و ال سی دی دچار خرابی یا سوختگی شود. یا حتی ممکن است کنترل تلویزیون خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. انواع مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تلویزیون‌ها توسط نمایندگی تعمیرات سامسونگ قابل حل خواهند بود. کارشناسان نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ با تکیه بر مهارت و تجارب خود به صورت تخصصی اقدام به تعمیر دستگاه‌های تلویزیون می‌نمایند. این کارشناسان با گذراندن دوره‌های آموزشی و آزمون و خطا‌هایی توانسته‌اند به کادر نمایندگی تعمیرات سامسونگ پیوسته و مشغول به فعالیت شوند. در نتیجه کیفیت تعمیرات بسیار بالا خواهد بود. همچنین این کارشناسان با تجربه و متخصص می‌توانند در سریعترین زمان و با سرعت بالایی تلویزیون شما را تعمیر کنند. در نتیجه علاوه بر کیفیت، در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌شود و در سریعترین زمان تلویزیون شما تعمیر خواهد شد.  

پس در صورت بروز هرگونه اشکال یا خرابی در سیستم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تلویزیون خود، می‌توانید با برقراری ارتباط با نمایندگی از خدمات تخصصی تعمیرات تلویزیون بهره‌مند شوید.

نمایندگی تلویزیون سامسونگ
نمایندگی یخچال سامسونگ

نمایندگی یخچال سامسونگ

نمایندگی یخچال سامسونگ با سال‌ها تجربه در تعمیر یخچال‌های سامسونگ توانسته است. به بهترین شکل به مشتریان خود خدمات ارائه کند. این نمایندگی در یخچال‌های دوقلوی سامسونگ، تعمیر یخچال فریزر سامسونگ و تعمیر سایدبای‌ساید سامسونگ سال‌ها تجربه تعمیر در این زمینه را دارد. 

همان‌طور که می‌دانید یخچال‌های سامسونگ از معروفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است. تمایل مشتریان به خرید یخچال‌های سامسونگ در ایران نشان می‌دهد که این محصولات کارایی بالایی در کشورمان دارد. 

باتوجه‌به بالارفتن قیمت یخچال، مراقبت و نگهداری از آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مشتریان در صورت بروز هر مشکل در یخچال سامسونگ خود می‌توانند به نمایندگی یخچال سامسونگ مراجعه کنند. چرا که معتبرترین مکان همین، نمایندگی یخچال سامسونگ می‌باشد. 

نمایندگی ما از تمامی مدل‌های این کمپانی پشتیبانی می‌کند. کارشناسان و تکنسین‌های حرفه ای ما بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با شماره نمایندگی ما تماس بگیرید و هرگونه مشکل، ایراد و یا حتی سؤالات خودتان را برای کارشناسان ما مطرح کنید. 

کارشناسان ما با صبر و حوصله می‌توانند شما را در فروش و تعمیر یخچال‌های سامسونگ راهنمایی کنند. نمایندگی ما سعی بر این دارد تا خدمات بی‌نقصی را به شما نشان بدهد. چرا که شما لایق بهترین‌ها هستید.

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در دو حوزه فروش و تعمیرات فعالیت دارد و به منظور خرید محصولات و یا بهره‌مندی از خدمات پس از فروش می‌توانید از طریق این نمایندگی اقدام فرمایید. نمایندگی سامسونگ، معتبر و تحت نظارت مستقیم برند اصلی سامسونگ می‌باشد. پس علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت، اعتباری نمایندگی مجاز سامسونگ نیز کاملاً مشخص است. تمامی محصولات از طریق این نمایندگی مجاز سامسونگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرند و می‌توانید از این طریق آن‌ها را خریداری و مورد استفاده قرار دهید. همچنین اگر از کاربران محصولات سامسونگ هستید و یا بعد از خرید یک محصول اختلال یا مشکلی را مشاهده می‌کنید، می‌توانید از طریق نمایندگی و مراجعه به بخش خدمات پس از فروش، از خدمات تعمیرات تخصصی سامسونگ بهره‌مند شوید. خدمات تعمیرات که توسط نمایندگی انجام می‌شوند مختص به محصولات خاصی نیستند و تمامی محصولات را پوشش می‌دهند. روند تعمیرات موبایل و تبلت به این صورت می‌باشد که شما با تماس یا مراجعه به نمایندگی در بخش خدمات پس از فروش درخواست تعمیر خود را ثبت می‌کنید و بعد از بررسی درخواست توسط نمایندگی، کارشناسی برای تعمیر دستگاه شما انتخاب می‌شود و در سریعترین زمان دستگاه شما را تعمیر می‌کند. همچنین تعمیر محصولات خانگی به صورت خدمات در محل می‌باشد و در صورت ثبت درخواست، کارشناسی از سوی نمایندگی به محل مورد نظر شما اعزام می‌شود. 

ویژگی های مرکز تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ دارای ویژگی‌های متعددی می‌باشد که در صورت آگاهی از آن‌ها، با خیالی راحت و اطمینان کامل به مجموعه مراجعه خواهید کرد. می‌خواهیم به بررسی ویژگی‌های مرکز تعمیرات سامسونگ پردازیم و آن‌ها را به شما معرفی کنیم.  

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نمایندگی تعمیرات سامسونگ، کیفیت ارائه خدمات تعمیرات می‌باشد. خدمات تعمیرات در نمایندگی به صورت کاملاً تخصصی انجام می‌انجام می‌شوند. اولین و مهمترین عامل موفقیت نمایندگی تعمیرات سامسونگ، کیفیتی می‌باشد که تا به امروز به مراجعه‌کنندگان ارائه شده است. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های خدمات پس از فروش سامسونگ، قیمت مناسب تعمیرات نسبت به دیگر مراکز می‌باشد. پس از پس علاوه بر خدمات دریافتی، از بابت هزینه‌ها هم خیالتان راحت خواهد بود. زیرا هزینه‌های تعمیرات مختلف نسبت به دیگر مراکز فرعی و یا تعمیرکاران بسیار مناسب‌تر و معقول‌تر می‌باشد. در نتیجه می‌توانید توسط نمایندگی تعمیرات سامسونگ در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید. وجود افراد مجرب و متخصص یکی از ویژگی‌های مرکز تعمیرات سامسونگ به حساب می‌آید. کادر تعمیراتی نمایندگی، متشکل از افراد متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات می‌باشد. کارشناسان مجموعه بعد از گذراندن آزمون‌های متعددی انتخاب شدند و شروع به فعالیت کردند. پس این ویژگی نیز تاثیر بسزایی بر کیفیت خدمات تعمیراتی نمایندگی داشته است.  

 همچنین اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعاتی داشته باشد، نمایندگی قطعات معیوب را با قطعات اورجینال سامسونگ تعویض می‌کند. قطعات اورجینال اصلی و جانبی به صورت مستقیم از شرکت سامسونگ در اختیار نمایندگی‌ها قرار می‌گیرند و در تعمیرات از آن‌ها استفاده می‌شود. پس در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعویض برخی قطعات داشت، نگران به کار رفتن قطعات فیک و غیر اصل خواهید بود. بر این اساس، احتمال خرابی دوباره دستگاه شما نیز پایین خواهد آمد.  

 با توجه به این ویژگی‌ها، یک پکیج کامل از خدمات تعمیرات سامسونگ را در اختیار دارید و هر زمانی که بخواهید، می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید.

مراحل تعمیر دستگاه های سامسونگ در نمایندگی سامسونگ

تماس با نمایندگی سامسونگ

پیش از این که به نمایندگی سامسونگ نزدیک به محل سکونت خود مراجعه کنید، بهتر است ابتدا با نمایندگی کل تماس حاصل فرمایید. از این طریق هم استعلامات مدنظر را می‌گیرید و هم مطمئن می‌شوید که نزدیکترین شعبه نمایندگی به محل زندگی شما کدام است.

مراجعه حضوری و دریافت مشاوره

بعد از اینکه نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی سامسونگ محل سکونت خود را یافتید و با آنجا تماس گرفتید، به ضورت حضوری به نمایندگی مراجعه می‌کنید. سپس توسط راهنمای پشتیبانی به ببخش مورد نظر ارجاع داده می‌شوید. نمایندگی سامسونگ دارای بخش‌های مختلفی برای تعمیرات انواع محصولات می‌باشد و بنا به نوع و مشکل دستگاه شما، باید به ببخش مشخصی مراجعه کنید. پس با مراجعه حضوری به نمایندگی، می‌توانید بخش تعمیرات مد نظر خود را پیدا کرده و به آن مراجعه کنید.

عیب یابی

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحانمرحله بعدی، عیب‌یابی دستگاه شما می‌باشد. به منظور بهبود میزان دقت در فرآیند تعمیرات، عیب‌یابی‌های دستگاه شما توسط کارشناسان مربوطه انجام می‌شود تا علت دقیق اختلال و خرابی مشخص شود. بعد از عیب‌یابی‌های تخصصی، فرآیند تعمیرات به صورت دقیق شروع خواهد شد. گرافیک است.

تعمیر تخصصی دستگاه توسط تکنسین های مجرب

همانطور که گفتیم مرحله بعدی، مرحله تعمیر دستگاه شما می‌باشد. در این مرحله بعد از عیب‌یابی‌های صورت گرفته و بررسی نتایج حاصله، دستگاه شما توسط تیم مجرب و کارکشته مجموعه تعمیر خواهد شد.

تست و تحویل دستگاه

مرحله آخر تست و تحویل دستگاه به شما می‌باشد. بعد از این که در نمایندگی تعمیرات سامسونگ دستگاه شما توسط کارشناسان مجموعه تعمیر شود، دستگاه تست می‌شود. در این تست، میزان کیفیت عملکردی دستگاه و بخش‌های معیوب و تعمیر شده مورد بررسی دقیق قرار می‌گیرند. سپس در صورتی که تست دستگاه با موفقیت انجام شود و دستگاه شما بدون اختلال و نقصی کار کند، آن را به شما تحویل می‌دهند و اگر دستگاه در هنگام تست دچار اختلال عملکردی شود، دوباره مورد بررسی و عیب‌یابی قرار خواهد گرفت و در نهایت دوباهره توسط کارشناسان تعمیر می‌شود تا بهترین عملکرد حاصل شود.

خدمات ارائه شده در نمایندگی سامسونگ

واحدهای نمایندگی تعمیرات سامسونگ

وقتی حرف از تعمیرات به میان می‌آید، مهارت حرف اول را می‌زند. شرط اصلی ارائه این خدمات، کیفیت و دقت بالای روند تعمیراتی می‌باشد. به طور کلی وقتی محصولات هوشمند و یا لوازم خانگی دچار اختلال و مشکلاتی می‌شوند، باید به دست افراد متخصص و مجرب تعمیر شوند. یک متخصص، باید دارای مهارت‌های پایه و اصلی در این زمینه باشد تا بتواند به بهترین شکل تعمیرات انواع دستگاه‌ها را انجام دهد. همچنین علاوه بر مهارت، تجربه نیز یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر میزان کیفیت روند تعمیرات خواهد بود. قطعاً فردی که می‌خواهد دستگاه معیوب شما را تعمیر کند، باید تجارب کافی در این زمینه را داشته باشد و با تکیه بر تجربه‌های مختلف خود بتواند در هر شرایطی تشخیص درست دهد و تعمیرات را به بهترین شکل انجام دهد. با کنار هم قرار گرفتن مهارت و تجربه، می‌توان بهترین خروجی را دریافت کرد. نمایندگی سامسونگ با سرلوحه قرار دادن این موارد، اقدام به جذب افراد متخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و دستگاه‌های هوشمند کرده است. این روند جذب به صورت کاملا جدی و تخصصی انجام می‌شود و کارشناسان متقاضی باید در دوره‌ها و آزمون‌های نمایندگی قبول شوند تا بتوانند با نمایندگی همکاری کنند. متخصصان مجموعه نمایندگی سامسونگ با عملکرد کلی انواع دستگاه‌ها به طور کامل آشنایی دارند و با تسلط فنی خود می‌توانند عیب‌یابی‌های دقیق و درستی را انجام داده و با توجه به آن، بخش‌های معیوب را به درستی تعمیر کنند. پس تشخیص درست دلیل عیب و اختلال در دستگاه، باعث می‌شود تا دستگاه به درستی تعمیر شود و در آینده با کمتر دچار خرابی شود و یا حتی احتمال خرابی به صفر برسد.  

همچنین لازم به ذکر است که بدانید نمایندگی سامسونگ با به کارگیری ابزار آلات پیشرفته در زمینه تعمیرات و بهره‌گیری از متد‌های استاندارد و روز دنیا، به بهترین شکل روند تعمیراتی خود را بر روی دستگاه شما پیاده می‌کند. پس با توجه به موارد ذکر شده، می‌توانید با اطمینان کامل دستگاه معیوب خود را به نمایندگی واگذار کنید تا به بهترین شکل تعمیر شود.

محصولات سامسونگ

برند سامسونگ در سال‌های اخیر با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران روبرو شده است. یکی از دلایل محبوبیت این برند، کیفیت بالای محصولات می‌باشد. محصولات سامسونگ از قبیل لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی مثل موبایل و تبلت از کیفیت ساختاری و عملکردی بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و به ندرت دچار خرابی می‌شوند. همچنین عمر این محصولات بسیار بالا بوده و می‌توان گفته برخی از آن‌ها می‌توانند به صورت دائمی و مادام العمر برای شما کار کنند. همچنین برند سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند مناسب‌ترین قیمت را با وجود کیفیت بالا برای کاربران خود تعیین کند تا تمام اقشار جامعه بتوانند این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهند. شرکت سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یک شرکت تجاری در زمینه تولید محصولات مختلف تاسیس شد. کمپانی اصلی سامسونگ در شهر سئول کره جنوبی واقع شده است و تمام فعالیت‌های نمایندگی‌های سامسونگ زیر نظر این کمپانی اصلی می‌باشد. جالب است بدانید که شرکت سامسونگ علاوه بر محصولات لوازم خانگی و هوشمند، در زمینه کشتی‌سازی، خدمات بیمه و صنایع شیمیایی نیز فعالیت دارد.  

 سامسونگ هر ساله مدل‌های جدیدی از محصولات الکترونیکی و خانگی خود را روانه بازار می‌کند و افراد می‌توانند با وجود این گستردگی در تنوع، بهترین انتخاب را داشته باشند.  

اخبار شرکت سامسونگ

شما عزیزان می‌توانید اخبار شرکت سامسونگ را از طریق صفحه ما دنبال کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این اخبار شامل عرضه مدل‌های جدید محصولات، اخبار مربوط به تکنولوژی و دستاورد‌های ویژه، قابلیت استعلام نمایندگی‌های رسمی و همچنین اخبار مربوط اجرای پروژه‌های جدید سامسونگ می‌باشند. در صورتی که به اخبار و اطلاع از رویداد‌های جدید تکنولوژی برند سامسونگ علاقه‌مند هستید، می‌توانید به اخبار جدید و روز این برند دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مطالعه کنید. سامسونگ پیشتاز و پرچمدار تولید موبایل‌ها و تبلت‌هایی در مدل‌های متنوع می‌باشد. قطعاً سامسونگ یکی از برترین برند‌های تولید گوشی در جهان به حساب می‌آید که در ایران نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. طبق آمار بدست آمده، اکثر کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ رضایت کاملی از این محصولات داشته‌اند. همچنین گوشی‌ها و تبلت‌های این برند بخاطر کیفیت ساختاری بسیار بالای خود به ندرت دچار خرابی‌های نرم‌افزاری می‌شوند و بیشتر اوقات به علت وارد شدن ضربات، نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. همچنین برند سامسونگ علاوه بر تولید گوشی‌ها و تبلت‌های مختلف، انواع لوازم خانگی را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تولید و در بازار عرضه می‌کند. در ایران عموماً تلویزیون‌های سامسونگ بیشترین محبوبیت را در بین لوازم خانگی تولیدی این برند نزد کاربران دارند. در کنار تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و یخچال نیز از دیگر محصولات این برند به حساب می‌آیند. همچنین لازم به ذکر است که نمایندگی سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا بتواند بهترین خدمات پس از فروش را به کاربران خود ارائه دهد. به این منظور، در صورت بروز هرگونه خرابی و مشکل در دستگاه خود، می‌توانید به راحتی با نمایندگی ارتباط برقرار کنید و دستگاه خود را برای تعمیر به کارشناسان مجرب مجموعه بسپارید تا در سریعترین زمان به صورت تخصصی و با مناسب‌ترین قیمت تعمیر شود.

مقالات نماینگی مجاز سامسونگ

به طور کلی مخاطبان برند سامسونگ به دو گروه عمومی و تخصصی تقسیم‌بندی می‌شوند. گروه عمومی افرادی هستند که با توجه به مدل‌های عرضه شده برند سامسونگ محصولاتی را طبق نیاز خود خریداری و مورد استفاده قرار می‌دهند. گروه تخصصی افرادی هستند که به اخبار و رویداد‌های جدید برند سامسونگ در زمینه تولید محصولات و تکنولوژی‌های جدید علاقه‌مند هستند و می‌خواهند این اخبار و مقالات را دنبال کنند. به طور کلی سعی بر این است که دو دسته مقالات تخصصی و عمومی برای هر دو گروه از افراد در نظر گرفته شوند تا هر فرد با توجه به میزان علاقه و نیاز خود بتواند از این مقالات به بهترین شکل استفاده کند. مقالات عمومی قالباً درباره روند تعمیرات، خدمات پس از فروش، واحد‌های نمایندگی سامسونگ و می‌باشند. مقالات تخصصی به اخبار و رویداد‌های جدید برند سامسونگ و همچنین تاریخ عرضه مدل‌های جدید موبایل‌ها و تبلت‌های این برند و مواردی از این قبیل می‌پردازند. شما عزیزان می‌توانید در صورت تمایل از هر کدام از دسته مقالات مربوطه استفاده کنید تا به بهبود مشکلات و همچنین ارتقای سطح دانش خود کمک شایانی کرده باشید. از طریق این مقالات می‌توانید با شیوه‌های نوین تعمیرات و ابزار آلات جدید در کنار متد‌های روز دنیا آشنا شوید. همچنین از طریق این مقالات می‌توانید شیوه درست استفاده از محصولات سامسونگ را بهتر درک کنید تا دستگاه شما دچار خرابی نشود. لازم به ذکر است که در برخی از مقالات، تعمیرات سطحی به طور کامل آموزش داده خواهند شد تا از طریق آن‌ها بتوانید برخی مشکلات سطحی و اختلالات دستگاه‌های خود را به خودی خود حل کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم این مقالات مفید و کارآمد را دنبال کنید.

مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

مقالات مربوط به تعمیرگاه تخصصی سامسونگ به طور کلی به بررسی شیوه‌های تعمیرات و استفاده از ابزار آلات تعمیر می‌پردازند. همچنین متد‌های روز دنیا در زمینه تعمیرات و نحوه عیب‌یابی دستگاه‌های معیوب نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند. توسط مقالات مربوط به تعمیرگاه تخصصی سامسونگ، می‌توانید اطلاعات بیش‌تر و کامل‌تری در زمینه روند تعمیرات دستگاه‌های هوشمند و لوازم خانگی خود داشته باشید. این مقالات می‌توانند به بهبود سطح کیفی دانش شما از بابت تعمیرات فنی کمک شایانی بکنند. لازم به ذکر است که بدانید تمامی مقالات تخصصی در زمینه تعمیرات و موارد فنی توسط کارشناسان مجرب و با مهارت در این زمینه تولید و منتشر می‌شوند. پس بر این اساس، این مقالات کاملاً تخصصی و فنی می‌باشند. در صورت تمایل می‌توانید از این مقالات استفاده کنید تا با روند عیب‌یابی، تعمیرات، استفاده از ابزار آلات و تکنولوژی‌ها و همچنین استاندارد‌های تعمیراتی نمایندگی سامسونگ بیشتر آشنا شوید.

سوالات متداول تعمیرات سامسونگ

 

قطعاً در ذهن شما سوالات بسیار زیادی درباره تعمیرات برند سامسونگ وجود دارد و به دنبال پاسخی برای آن‌ها هستید. مثلاً اینکه روند تعمیرات در نمایندگی سامسونگ به چه شکل خواهد بود و چگونه می‌توانم از این خدمات بهره‌مند شوم؟ یا نمایندگی مناطق مختلف شهر‌های ایران کدام هستند و چگونه می‌توانم به مشخصات آن‌ها دسترسی پیدا کنم؟ و سوالاتی از این قبیل در ذهن شما شکل گرفتند و به دنبال پاسخ مناسبی برای آن‌ها هستید. شما عزیزان می‌توانید در ای بخش، به سوالات متداول خود پاسخ مناسبی دهید و اطلاع کافی درباره هر یک از آن‌ها کسب نمایید. به طور کلی روند تعمیرات در نمایندگی سامسونگ دارای مراحل مختلفی می‌باشد و تعمیرات طبق آن انجام می‌شوند. ابتدا شما باید به نمایندگی مراجعه کنید و مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید. سپس شما به بخش تعمیرات مربوط به دستگاه خود ارجاع داده می‌شوید و در آنجا دستگاه شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس عیب‌یابی‌های تخصصی توسط کارشناسان مجرب مجموعه انجام می‌شود و طبق نتایج حاصله، روند تعمیرات شروع می‌شود. روند تعمیرات با سرعت و کیفیت بالایی توسط کارشناسان متخصص مجموعه که دارای مهارت‌های کافی در این زمینه هستند انجام می‌شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی سامسونگ، لیست نمایندگی‌های مناطق مختلف را مشاهده کنید و به اطلاعات آن‌ها دسترسی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید با نمایندگی اصلی سامسونگ تماس حاصل فرمایید و اطلاعات نزدیکترین مرکز تعمیرات محل سکونت خود را دریافت کنید. به طور کلی سعی کردیم به سوالات متداول شما در زمینه تعمیرات نمایندگی سامسونگ پاسخ دهیم. 

مرکز تعمیرات سامسونگ

برند سامسونگ این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند از خدمات تخصصی تعمیرات با مناسب‌ترین قیمت بهره‌مند شوند. سامسونگ با بکارگیری کارشناسان متخصص و مجرب در زمینه تعمیرات محصولات دیجیتالی و خانگی، توانسته است کیفیت خدمت‌رسانی خود به مشتریان را ارتقا دهد و به سطح خوبی برساند. این برند دارای شعب مختلف نمایندگی تعمیرات در اکثر مناطق بوده و از طریق آن‌ها خدمات پس از فروش خود را به کاربران ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند نمایندگی نزدیک به محل سکونت خود را پیدا کرده و با آن تماس حاصل فرمایند. نمایندگی مورد نظر درخواست تعمیرات شما را ثبت می‌کند و در سریعترین زمان به آن پاسخ می‌دهد. اگر دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل و تبلت شما با مشکل مواجه شده باشد، باید به نمایندگی مربوطه بروید و با مراجعه به بخش تعمیرات دستگاه مورد نظر، اقدام به تعمیر آن نمایید. همچنین اگر لوازم خانگی مانند تلویزیون و یخچال شما دارای ایرادات و اختلالاتی می‌باشد، می‌توانید با نمایندگی تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان کارشناسی را به محل مورد نظر اعزام کند تا دستگاه شما را تعمیر کند. همچنین مرکز تعمیرات سامسونگ در روند خود از قطعات اورجینال و اصل این برند استفاده می‌کند. در نتیجه اگر قطعات و بخش‌های معیوب دستگاه شما قابل تعمیر نباشند، با قطعات اورجینال و اصل برند سامسونگ تعویض خواهند شد. همانطور که گفتیم هزینه انواع خدمات تعمیراتی برند سامسونگ نیز نسبت به دیگر مراکز پایین‌تر بوده و می‌توانید با پرداخت هزینه‌های کمتری از خدمات تخصصی بهره‌مند شوید.  

تاریخچه شرکت سامسونگ


قطعاً شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید برند سامسونگ از کجا شروع کرد و چگونه تاسیس شد. تاریخچه شرکت سامسونگ می‌تواند داستان بسیار جالب و تاثیر‌گذاری باشد. شرکت سامسونگ در دهه ۵۰ وارد کسب و کار‌هایی مثل منسوجات و بیمه شد. در سال ۱۹۶۹ برند سامسونگ الکترونیکس شروع به ساخت تلویزیون سیاه و سفید کرد و در سال ۱۹۷۰ اولین تلویزیون سیاه و سفید شرکت سامسونگ وارد بازار شد. سامسونگ در اواسط دهه هفتاد کسب و کار خود را گسترش داد و در دیگر صنایع نیز وارد عمل شد. صنایعی مانند تولید محصولات پتروشیمی که توانست سرمایه این برند را دوچندان کند. کم کم برند سامسونگ شروع به تولید لوازم خانگی از قبیل ماشین لباسشویی، یخچال و مایکروویو کرد و این روند تا سال ۱۹۹۰ به طول انجامید. از ۱۹۹۰ به بعد، سامسونگ بیشترین تمرکز خود را بر روی تولید و عرضه دستگاه‌های الکتریکی گذاشت و شروع به تولید تلویزیون‌های رنگی، کامپیوتر‌های شخصی و ضبط صوت کرد و آن‌ها را در اختیار عموم قرار داد. در همین حین، سامسونگ شروع به صادرات محصولات خود به دیگر کشور‌ها کرد و با موفقیت چشمگیری روبرو شد. در دو دهه اخیر، بیشترین تمرکز برند سامسونگ بر روی تولید انواع تبلت، موبایل، تلویزیون و دیگر لوازم خانگی بوده و توانسته است به یکی از محبوب‌ترین برند‌های تولید محصولات هوشمند و خانگی تبدیل شود.  

تاریخچه شرکت سامسونگ

نمایندگی سامسونگ در ایران

به دلیل محبوبیت بسیار بالای محصولات سامسونگ، نمایندگی سامسونگ همزمان با اوج‌گیری برند سامسونگ در ایران شروع به فعالیت کرد. نمایندگی سامسونگ در ایران اصلی‌ترین نمایندگی این برند به حساب می‌آید که دیگر نمایندگی‌های شهر‌ها و مناطق مختلف از زیر مجموعه‌های آن می‌باشند. نمایندگی‌های سامسونگ در سراسر ایران تحت نظارت این نمایندگی فعالیت‌های تعمیراتی و فروشی خود را انجام می‌دهند. این نمایندگی برای سازماندهی فروش محصولات سامسونگ و همچنین خدمات پس از فروش محصولات به وجود آمده است. با سازماندهی و مدیریت بسیار خوبی که نمایندگی سامسونگ در ایران داشته است، امروزه می‌توانیم شاهد سطح کیفی بسیار بالای خدمات پس از فروش و تعمیرات این برند و همچنین سطح کیفی بسیار بالای محصولات سامسونگ در بازار باشیم. لازم به ذکر است که برای اخذ نمایندگی سامسونگ نیز می‌توان به این نمایندگی اصلی مراجعه کرد.

مرکز ایران سامسونگ

مرکز ایران سامسونگ به منظور ارائه خدمات تخصصی به کاربران و در راستای بهبود فرایند خدمات‌رسانی، از کارشناسان مجرب و فنی استفاده کرده است تا بتواند بهترین خدمات را با کیفیت بالا به کاربران ارائه دهد. کارشناسان این مجموعه همگی بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب نمرات بالا در آزمون‌های تخصصی توانستند به این مجموعه بپیوندند و در آن شروع به فعالیت نمایند. در نتیجه کارشناسان با تکیه بر مهارت و همچنین تجارب زیاد خود می‌توانند بهترین خدمات تعمیراتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه‌های مختلف را انجام دهند. همچنین تمامی خدمات تعمیراتی این مرکز تحت نظارت کامل و دقیق بخش مدیریتی قرار می‌گیرد و همچنین کاربران در صورت تمایل برای ثبت هرگونه شکایت، انتقاد و پیشنهاد، می‌توانند با واحد ارتباط با مشتریان به انجام این امور بپردازند.  

ایران سامسونگ