گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H

مقدمه :

اگر به دنبال یک گوشی از نمایندگی سامسونگ هستید که در عین خلاقیت مقاوم هم باشد، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H نخستین گوشی هوشمند سامسونگ با یک بدنه کامل فلزی و دارای طراحی نوآورانه و لوکس و صفحه نمایش ۵ اینچی HD آن، پیشنهاد خوبی است. شما می توانید با کیفیت عالی از بدنه کاملا فلزی و براق در دست خود، احساس راحتی کنید. شما می توانید سامسونگ GALAXY A5 را ا با ۴ رنگ منحصر به فرد انتخاب کنید که به تناسب شخصیت و سبک شما هم بیاید.

سامسونگ گلکسی A5 Duos SM-A500H  شانزده گیگابایتی . دارای مروارید سفید است که توانایی عملکرد بسیار بالا را در طراحی یکپارچه تمام فولاد براق دارد. اسلات دو سیم کارته ساخته شده به شما توانایی دو شماره تلفن جداگانه را در یک دستگاه واحد می دهد. یکی از اسلات های سیم کارت نیز کارت های microSDXC تا ۶۴ گیگابایت را می پذیرد. این دستگاه توسط یک پردازنده چهار هسته ای ۱٫۲ GHz ARM Cortex A53 و دارای حافظه RAM 2 گیگابایتی است. همچنین دارای ظرفیت ذخیره سازی ۱۶GB است.

عکسبرداری هوشمندانه تر :

در A5 Duos SM-A500H حواس پرتی در عکس های شما نیست. با GALAXY A5 سامسونگ، هنگام لمس کردن خود، نیازی به لمس دکمه نیست. تصویر خود را با صدای خود و یا کف دست خود بکشید و دوستان خود را تصور کنید که عکاس شخصی خود شما را دنبال می کند. با آخرین تشخیص تصویر و نرم افزار تشخیص صدا، سامسونگ GALAXY A5 خود را به سطح بعدی می برد.

راهنمای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H
راهنمای گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A5 SM-A500H

شما قطعا دوستانی دارید که در نهایت، تلفن شما می تواند همه آنها را به یک شات! تابع جدید Selfie خود شما در آورد . و اجازه دهد تا با ترکیب سه عکس گرفته شده از سمت چپ / میان / راست به یک شخصیت کامل گروه خود، یک شخصیت پانوراما مانند خود ایجاد کنید. حالا شما می توانید همه دوستان خود را در یک عکس با ۱۱۰ درجه از دامنه در حالت عمودی و ۱۲۰ درجه در حالت افقی ضبط کنید. و از توابع ویرایش خودکار اطمینان حاصل کنید که بهترین کار را در هر عکس انجام دهید.

فروش گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H
فروش گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A5 SM-A500H

صفحه نمایش Alive Super Amoled Display و Adapt Display رنگ های واقعی در سامسونگ GALAXY A5 خود را ارائه می دهند ،که هوشمندانه به محیط اطراف شما سازگار است. سامسونگ GALAXY A5 با تنظیم اتوماتیک صوتی خود، به طور خودکار در پاسخ به سر و صدای پس زمینه اطراف شما، صوت را به طور خودکار افزایش یا کاهش می دهد.

GIF متحرک

گاهی اوقات شما نیاز دارید تابیش از یک عکس برای نشان دادن آنچه در حال انجام دادن آن هستید،داشته باشید. حالت Selfie Animated GALAXY A5 به شما این امکان را می دهد که لحظات طولانی خود را با ضربه زدن تا ۲۰ عکس پیوسته و به طور خودکار ایجاد یک GIF Sharable به جای یک فیلم ضبط کنید.

نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H
نمایندگی گوشی موبایل سامسونگ مدلGalaxy A5 SM-A500H

در این مدل رابط کاربری جدید گوشی طوری طراحی شده است . طیف متنوعی از تم های قابل تغییر در A5 خود را ارائه میدهد. به علاوه، زنگ های جدید، راه اندازی، لمس و اعلان ها برای تلفن های موبایل به طور خاص برای GALAXY A5 ساخته شده که کاملا با حالت و سبک شما مطابقت دارد. سبک خود را با رابط و صدای جدید سامسونگ GALAXY A5 نمایش دهید.

راهنمای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H
راهنمای گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H

عملکرد قدرتمند :

گلکسی در این مدل مجهز به یک پردازنده چهار هسته ای ۱،۲ گیگاهرتزی میباشد . همچنین GALAXY A5 در سرعت های خاصی اجرا می شود . شما به طور یکپارچه تماشای فیلم ها و اجرای برنامه های متعدد در سرعت های بسیار زیاد را تجربه خواهید کرد.

فروش گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H
فروش گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A5 SM-A500H

از دیگر ویژگی های این مدل اینکه هرگز از تماس های مهم به دلیل یک باطری مرده و ضعبف، نگران نباشید. حالت فوق العاده صرفه جویی در مصرف انرژی به طور چشمگیری باعث کاهش مصرف باتری توسط خاموش کردن توابع غیر ضروری می شود، لذا این مورد اطمینان خاطر ایجاد میکند از اینکه گوشی شما در هنگام نیاز به آن، در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *